| MOJE KONTO |
798 290 390

Wybierz co chcesz, jak i kiedy chcesz!



Dostępne programy dietetyczne

Chcesz skutecznie schudnąć, ale nie masz czasu na przygotowywanie pełnowartościowych posiłków w domu? Chcesz jeść niskokaloryczne, a przy tym smaczne posiłki, dzięki którym zgubisz nadprogramowe kilogramy? Już dziś zamów catering dietetyczny Top Dieta w Warszawie, ułatwiający szybkie i zdrowe odchudzanie.

Dieta odchudzająca z dostawą do domu to prawdziwa rewolucja w leczeniu otyłości. Zapomnij o ciągłym uczuciu głodu, rezygnacji z ulubionych potraw czy jadłospisie opartym na bezsmakowych daniach gotowanych. Zasmakuj w odchudzaniu dzięki urozmaiconym, kolorowym i pysznym posiłkom dietetycznym, które zaspokoją potrzeby nawet największych smakoszy.

Oferujemy zdrowe i pełnowartościowe posiłki dietetyczne

Osobom na diecie odchudzającej każdego dnia dostarczamy bezpłatnie na terenie Warszawy i okolic starannie skomponowane i przygotowane posiłki dietetyczne. Z ich pomocą pozbędziesz się nadmiaru tkanki tłuszczowej, wyregulujesz metabolizm, zmniejszysz ochotę na słodycze, oczyścisz organizm z toksyn, dostarczając mu jednocześnie niezbędnych składników odżywczych.

Stosując naszą dietę z dowozem unikniesz skutków ubocznych, typowych dla innych diet cud – efektu jo-jo, osłabienia, pogorszenia odporności. Zyskasz za to idealną figurę, nową energię i pewność siebie bez konieczności czasochłonnego robienia zakupów, gotowania i zmywania! Dzięki Top Dieta odchudzanie stało się przyjemne jak nigdy dotąd.

Nasza dieta pozwoli Ci skutecznie schudnąć

Codziennie delektuj się zdrowymi, wykwintnymi i świeżymi posiłkami dietetycznymi. By szybko, bezpiecznie i trwale schudnąć, wybierz kaloryczność i okres diety odchudzającej w niezmiennie atrakcyjnej cenie.

Gotowe diety - standardowa, wegetariańska, wegańska bez ryb oraz wegańska, dostępne w ofercie Top Diety opracowywane są przez wykwalifikowanych i doświadczonych dietetyków. Tworzone przez nich diety z dowozem do domy opierają się na zaleceniach Instytutu Żywności i Żywienia. Dzięki temu dostarczają one wszystkich składników niezbędnych dla zdrowia, witalności i świetnej sylwetki.

Chcesz zamówić dostawę jedzenia do domu? Dopasuj idealną dietę, korzystając z kalkulatora lub skontaktuj się z doradcą dietetycznym, by skorzystać z oferty Top Diety. Znajdziesz w niej dietę standardową, dietę wegetariańską, dietę wegetariańską z rybami oraz dietę wegańską pełną smaku i zdrowia.

  • dieta normalna
  • dieta normalna
  • Dieta Standardowa




Dieta Standardowa

Wariant dla osób w każdym wieku, które chcą jeść w zgodzie z wytycznymi Piramidy Zdrowego Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia.
To zbilansowana dieta, która sprawi że poczujesz się lekko i nabierzesz witalności.
Jej założeniem jest przede wszystkim urozmaicenie, które pozwoli na pokrycie dziennego zapotrzebowania na wszystkie składniki odżywcze, witaminy i składniki mineralne.

 

Dieta Wegetariańska

To zrównoważona pod względem składników odżywczych dieta wegetariańska. Jej podstawą są starannie wyselekcjonowane produkty zbożowe, warzywa, owoce, kiełki i nasiona roślin strączkowych. W tej bezmięsnej opcji diety dostarczamy Twojemu organizmowi więcej potrzebnych węglowodanów złożonych, błonnika i witamin. Zawarte w warzywach i owocach antyoksydanty (witaminy C, E i beta- -karoten) chronią Cię przed chorobami układu krążenia i nowotworami. Wegetarianie są na ogół szczuplejsi ponieważ błonnik reguluje trawienie oraz daje poczucie sytości, dzięki temu jesz mniej, za to do syta.

czytaj więcej

  • dieta wege
  • dieta wege
  • dieta normalna
  • dieta normalna
  • dieta normalna

Dieta Wege + ryby

Pescowegetarianizm (ichtiwegetarianizm) jest to sposób odżywiania, który polega na eliminacji z jadłospisu mięsa czerwonego i drobiu. Pescowegetarianie dopuszczają w swojej diecie spożywanie ryb. Oczywiście można jeść też produkty mleczne, miód, warzywa, owoce, orzechy. 

 

Dieta Wegańska

Jeszcze do niedawna uważano, że osoby na diecie wegańskiej stanowią zamkniętą grupę społeczną  o takich samych poglądach ideologicznych, jednak w ostatnim czasie stała się ona bardzo popularna wśród osób chcących pozbyć się zbędnych kilogramów oraz zdrowo się odżywiać.  Działa ona odkwaszająco na nasz organizm i jest bardzo różnorodna wbrew powszechnemu przekonaniu.  
  • dieta wege
  • dieta wege
  • dieta wege

Dieta Wege

Dla kogo przeznaczona jest dieta wege?
 
Dla wszystkich… a przede wszystkim dla osób z problemem nadwagi, otyłości, chorób układu krążenia, nadciśnieniu, chorobach zwyrodnieniowych, cukrzycy, a nawet w pierwszym etapie choroby nowotworowej. Dieta roślinna doskonale sprawdza się również dla kobiet w okresie menopauzy, gdyż pomaga w regulacji gospodarki hormonalnej oraz zmniejsza ryzyko osteoporozy.
 
Amerykańskie Stowarzyszenie Dietetyczne wyraża stanowisko, że odpowiednio zaplanowane diety wegetariańskie, w tym diety ściśle wegetariańskie, czyli wegańskie, są zdrowe, spełniają zapotrzebowanie żywieniowe i mogą zapewniać korzyści zdrowotne przy zapobieganiu i leczeniu niektórych chorób. "Dobrze zaplanowane diety wegetariańskie są odpowiednie dla osób na wszystkich etapach życia, włącznie z okresem ciąży i laktacji, niemowlęctwa, dzieciństwa, dojrzewania, oraz dla sportowców."
J Am Diet Assoc. 2009;109: 1266-1282.
 
Korzyści ze stosowania diety wege:
•      Żyć dłużej (wszystkie składniki)
•      Czuć się i wyglądać młodziej (witaminy)
•      Mieć więcej energii (pełne zboża)
•      Stracić na wadzę (warzywa, błonnik)
•      Obniżyć stężenie cholesterolu we krwi (mniej tłuszczu nasyconego i cholesterolu)
•      Zapobiec, a nawet cofnąć chorobę serca (antyoksydanty, warzywa, owoce, orzechy, błonnik)
•      Obniżyć ryzyko raka (mniej cholesterolu, błonnik, antyoksydanty, mniej białka zwierzęcego, redukcja czerwonego mięsa, soja)
•      Zachować wzrok (antyoksydanty, WNKT)
•      Zapobiec cukrzycy (orzechy, niski indeks glikemiczny)
•      Uniknąć zabiegów chirurgicznych (mniej cholesterolu, warzywa, owoce)
•      Zmniejszyć potrzebę stosowania leków (cała dieta)
•      Zachować mocne kości (mniej biała zwierzęcego)
•      Uniknąć impotencji
•      Uniknąć udaru (cholesterol, antyoksydanty, błonnik)
•      Zapobiec kamieniom nerkowym (mniej białka zwierzęcego, antyoksydanty)
•      Złagodzić zatwardzenie (błonnik)
•      Obniżyć ciśnienie krwi (białko roślinne, błonnik, warzywa, owoce, niski indeks glikemiczny)
•      Uniknąć choroby Alzhaimera (antyoksydanty)